radio live

Listen hereStream status

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

4 σχόλια:

Άθεος είπε...

Για φαντάσου… μέχρι την Τετάρτη τάξη, εδώ πήγαινα!
Με τον Σιανκούρη τον Παναγιώτη, στο ίδιο θρανίο!
Ακόμα και το συσσίτιο θυμάμαι.
Έβαζα το πλιγούρι στη τσέπη για να φύγω!
Δεν τρωγόταν με τίποτα, κι όποιος δεν το έτρωγε δεν σηκωνόταν από το τραπέζι!
Είχαμε κι έναν δάσκαλο αιμοβόρο… ελεεινός!
Οδυσσέα τον έλεγαν.
Ο Καβαρατζής ήταν καλύτερος και… γκομενιάρης.
Η Φανούλα, όμορφη και εντυπωσιακή δασκάλα!
Βρε τι μου θυμίσατε!

harry είπε...

Μήπως έχεις καμιά φωτογραφία από τότε να μας στείλεις ?

Άθεος είπε...

Αν κι ο θειός μου (πριν 20 μέρες πέθανε)ήταν φωτογράφος, καμιά!
Μόνο ατομικές, στο σπίτι μου ή στον Άρδα!

Ανώνυμος είπε...

Άθεε εγώ και όλο το χωρίο (της ηλικίας μου κ λίγο μεγαλύτεροι) ξέρουμε ότι ο πατέρας σου ήταν φωτογράφος... Καιρός να ρθείς καμιά βόλτα επάνω για να τα θυμηθείς!

Ένας ξαδερφός σου.